torsdag 8 november 2012

Sparkar så hela jag rycker till!

Första blogg inlägget :-) man måste ju börja någonstans!

Sitter och letar klänning till jul. Jag har en romantisk föreställning om att hitta en vacker röd långklänning som framhäver magen perfekt, givetvis ska jag se så där moderligt skimmrande, helig ut också... verkligheten är nog långt ifrån, men man måste ju jobba med en positiv målbild! :-)

När jag sitter här i soffan med datorn på en kudde i knäet sparkar knyttet så hela jag ristar till. Det är en helt fantastisk känsla och varje dag bli sparkarna starkare, kan det vara en blivande kickboxare månne? Eller blev knyttet inspirerad av måndagens vänta barn vattengympa? Gympan ja, det var fantastiskt skönt att känna glädjen över att kunna röra sig obehindrat utan ont i fötter eller rygg. 
Hrum... har förresten fått en ny "gravid" åkomma, för jag har aldrig lidit av det innan. Jag har börjat sätta i halsen, och det rejält! lite läskigt och jag var tvungen att kolla upp om det går att göra en heimlich maneuver på någon som är gravid. Det gör det... men det är inte att föredra. Jag får sluta vara så glupsk helt enkelt.

Idag är det 73 dagar kvar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar